Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

May 27, 2017

Penantian Itu Menyiksakan

Assalamualaikum

Lamanyer dah tak jenguk blog ni kan....
Last entry is ms masak kari kontroversi tu kn....2 years a go...
huhuhu

sebenarnyer ade je entry yg dah lama terkubur tak publish2 lg... malas sangat nak upload gmbr...
2tahun kt UK ingatkn nk update selalu la blog ni... huhuhu...hampess jer... tak sempat jugak...

Hurm...quick update lah eh? nak start dr mane eh?

Present la eh...past is a past...let it be past forever...

Seperti tajuk diatas, WAITING is something that I really HATE to do... sape yg suka menunggu kan? Apa yg I tunggu? mcm2 yg I tunggu sebenarnyer...

1. Bundle of Joy

I have been waiting for almost 9 years of marriage... every effort, money, and kudrat dh usaha... Allah tu masih tak beri kami rezeki utk mengecapi kebahagiaan tu... honestly speaking, (this might hurt hubby's feelings) sometime rase bosannyer takde anak ni... bosan hidup berdua... no more sparks after 5 years together and no addition at all. Pelik kan? selalunyer lelaki yg akan berfikiran mcm tu, ni pompuan plak yg berfikiran mcm tu... no... I don't have any intention to find another lover or so on...tak pernah terlintas malah I'm against that attitude pon... I hate people yg having an affair behind their partners... LEGAL PARTNER... whatever reason it is... I don't accept reasons...what I can say is LEGIT WRONG!! You are not a kind of people that can be trusted at all!!  Ok, emo kejap... back to my point... I dah tried everything... name it, doctors, ustazs, supplemens, mak bidans, masseuse and everything... the result is still 0, I know that PCOS-ian facing difficulties to conceive... plus I'm always busy...if not with work, with studies... and my stress level is usually beyond par... Ok, I need to control my stress level... I know that...but in this working field, I don't think I can reduce the stress level....

2. House of Azalieyra (Rumah Kami)
Due date tarikh matang agreement between us dgn developer is 10th December 2016. Today is 25th May 2017. Delayed about 167days and denda yg diorg patut bayar to us as at today is around RM 23K ok!!! bengang betul rasenyer dgn developer yg banyak songeh ni... bila nak bagi kunci nye ntah ni!!!

Rasanye...itu 2 je la penantian yg menyeksakan... the major waiting issue... yg lain masih in acceptable condition la...

Adoiila... puasa dah start... Selamat Berpuasa korang...

p/s: lamanye entry ni terperam dlm draft... akan try utk update regularly ok... huhuhu


Toodles....

Lotsa love 

Dieyra

No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top