Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

June 06, 2010

Sawang Lelabah...

huhuhu..saya tahu..saya tahu...
blog saya sudah bersawang....
Ye Tasha...saya cube untuk meng-update... tp taktau aper nk update dh... (padahal banyak benda nk citer....)


dont know where to start....


ok2...I start with my new job as Production Planner k?
well, I worked at a well known/ Giant Production company... if I mention it, probably everyone would know.. so, I wont mention it here...


Its a fun experience working here... mcm2 benda baru dipelajari..kwn2 sgt best..Manager dan GM yg sgt sporting dan membantu sesama sendiri....n plg penting, gaji masyukkkk... huhuhu... oh, lagi satu, sbb tak pyh pening2 pikir nk pki baju aper esok, lusa dan tulat sbb setiap hari pki baju seragam...


eventhough ada yg comment, ler... bljr tinggi2 kerja kilang je ke? I dont care.. weh.. ko ingat kt kilang ada OPERATOR je ker? yg nakal, yg jahat, yg social, yg berakhlak tak berapa baik tu minah kilang operator, ok... executive tidak... exec tak sempat nk menggatal..tiap2 ari kejar output... tiap2 ari kejar vendor.. silap judgement ok...


saya dlm bidang MANAGEMENT... bukan pekerja bawahan..so, anda silap dgn mengomen sy sebegitu...


oh..saya ada citer psl kereta saya yg tersadai kt bengkel melayu keparat!! nanti saya update ok? jumpe lagi...


X.O.X.O

No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top