Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

February 17, 2010

EVIL!!!

I hate when people stab me...
I hate when I helped somebody...and eventually she stabbed me and be fake with me...
I hate her...
and I wont ever and ever forgive her...

She is NO LONGER my friend...
Sgt2 menyesal pernah menolong biawak hidup spt itu...
Saya benci dgn dia!!!
Dia manusia yg plg sy benci sekarang ini...

Penipu!!!
Pembohong!!
Tak sedar diri!!
Tak sedar diuntung!!
Tak mengenang budi!!!

Saya baca blog dia...dan dia mengutuk saya!!!
saya takkan maafkan dia sebab saya tau saya benar!!

I want to kill her!!
I want to tear her face...her little fake, hypocrite and super ugly face!!!
English pon mcm cibaii!!!
Bodoh!!!!


2 comments:

  1. uish..saba2 bawak2 ngucap
    ahahaha manusia mmg ad byk rupa kdg2 ;D

    ReplyDelete
  2. takleh sabar dah...nasib takder orgnya dpn mata jer...kalo tak mahu dh kena toreh2 muka tu...

    ReplyDelete

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top