Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

September 14, 2009

Makan-Makan di Nando's

Semalam... terpaksa meninggalkan encik hubby berbuka sendiri sbb saya nak pg berbuka dgn teman2 sekuliah dulu... chewah..ayat SKEMA!!!

kesian gak dgn dia...tp nk wat camner... a wife still has her own life, right? huhuhu...

so, parked my car at Nisya's house and follow Nisya to Sunway Pyramid... hujan lebat... jgn haraplah saya nk drive sendiri ke SP... confirm org dh berbuka saya tak jumpe parking lg... lg seminggu nak raya kan...haruslah manusia mcm semut... CHA YA NUN ALIF pon leh thn rminyer bershopping...mcm raya dia lak yg nk tiba lagi seminggu nih...

so..malas nk cerita pnjg la...leh tak? saya post gmbr je la ek? saya byk keroje... mls nk dgr Mei Lee memekak chase saya tiap2 ari...terasa mcm nk hampuk jer kepala ahso andartu tu...huhuhu...sabar2...bulan pose...


 
  
  
  
  
  
  
  
  
 

Saya pergi lepas lawat MIL kt hospital sg buloh yer... saya masih lg mementingkan keluarga okes... huhuhu


X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



2 comments:

  1. erk... bukak pose sesame x ajak pon! sadisnye...........:-(

    ReplyDelete
  2. @Mrs Emjay
    eh...bukan ko tgh pantang lg ker?
    ala... nisya nyer program la...aku ikot jer... budak2 ex-kelate jer...aku jer yg sesat...hukhukhuk...

    nanti kita lepak kt Flaming rmi2 lps raya ek... aku book tpt nanti... suggest tarikh la...

    aku br nk spread out email

    ReplyDelete

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top