Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

September 12, 2009

Facebook

Sumer org gila Facebook skrg kn? Dari pelajar sampai lah ker artis....


wahh...rmilah yg menggunakan Facebook bukan saja sbg tpt utk berkenalan dan meluaskan networking... ada jugak yg cuba mencari kawan2 la dan tak kurang juga kekasih dan skandal lama..kihkihkih...

mcm makcik saya...dia guna facebook utk cr teman2 sekelas dan teman2 se-band sekolah lama dulu...ibu saya juga... saya suka main facebook sbb suka layan Farmville, Barn Buddy (konon2 nk jd petani moden la...padahal, jejak kebun sebenar pon tak nak... BLUEKK!!)

yang penting...sumer org kemaruk Facebook skrg... sumer org bercerita pasal Facebook skrg... friendster, Myspace dan segala mcm Hi5 dll sudah lupus... tp tidak bagi Youtube... Ultimate Video Provider!!!

knp saya bercerita psl Facebook nih? huhuhu...sbb saya tergelak lucu tadi...masa dgr lagu baru dr Gigi kt Hotfm... tajuknya menarik... My Facebook... so, sy terus on internet and gugel lagu itu... saya nk tgk btl2 liriknya... meh, sy share ok?

Gigi - My Facebook

Berawal dari facebook baruku
Kau datang dengan cara tiba-tiba
Bekas kekasih yang lama hilang
Satu dari kekasih yang terbaik

Mungkin waktu yang ku persalahkan
Mungkin saja keadaan yang salah
Terpikir hati untuk mendua
Tapi nurani tak bisa mendua

[*]
Ku hanya bisa membagi kisah-kisah lama
Ku hanya bisa membagi cerita nostalgia

[**]
Cuma itu yang ku berikan
Cuma itu yang ku bisa persembahkan
Karna aku ada yang punya
Tapi separuh hati ini untukmu

Ku bisa saja putuskan dia
Ku bisa menutup semua cintaku
Tapi apakah kau pun setuju
Menyakiti seorang manusia

Back to [*][**]

Ku hanya bisa membagi kisah-kisah lama

Back to [**]

Berawal dari facebook baruku
Kau datang dengan cara tiba-tiba hmmm


saya jumper video konsert gak kt Youtube...ni dia...



♪♪ currently listening to Bagaikan Puteri - Zarina - Source : Hotfm♪♪

kelakar and a bit kesian gak la the lyrics.... hati berbelah bagi sbb kekasih lama dtg mengetuk melalui Facebook...ohh... saya tak mahu kisah2 lama saya dtg melalui facebook ok... saya sayang and suka kisah saya yang sekaranng... takmo kisah lama... bubbye kisah lama... tp....



layan jer la lagu ini.... ok????

X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top