Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

August 25, 2009

PERLUKAH???

Yesterday...
While resting after iftar, dgn perut kekenyangan dihadapan televisyen.. (ceh, ayat SKEMA)
Hp berbunyik :"TUIK TUIK..TUIK TUIK...SMS" suara kanak2...kuat siot!!
cepat2 bukak sms...terbeliak mata tgk nombor yg mcm kenal... 019200****


Im tired of acting anymore. I hope and really hope that you can accept my appology. My sincerity and everythng for being honest. Pls forgive me. Last but not least i would like to declare that im married already wt dato' sulaiman ahmad on the 15th July. Alhamdulillah seribu rahmat, dia lah lelaki yg paling beriman yg pernah ya temui. He still can accept me as his wife walaupun i dah hancurkan hatinya. He forgive me & still take me b his wife. Adalah menjadi harapan saya agar kwn2 dapat membantu dan nenasihatkan saya andainya tersalah langkah. Salam kemaafaan dan keampunan. Cc Dato' Sulaiman Suami kesayangan ku. Drp Puan Nur Mardhiah.

erk.... apakah ini?Ikhlas minta maaf ker, just for bragging purpose?sungguh annoying...dan menyampah, ok!!! I cant find any ketulusan disitu...lbh kpd nk announce ko kawen dgn saper... suami ko bertitle aper... as if I dont know who u really are... as if I dont know all your liar and purpose of telling me this... and hey...why you still keep my number? Aren't u supposed to delete my number soon as I declare we have nothing more to be connect at all? and to be clear... I HATE YOU EVEN MORE???

saya tak mahu ditipu anda lagi... saya tak suka ditipu... saya tahu anda suka menipu semua org...sy boleh list kan...tp saya malas...malas nk ingat semua penipuan bodoh itew...

tapi disudut hati.... saya terlalu rindu pada anak saudara saya yg comel... Hakim... dia sgt comel and keletah...begitu juga Ika yg cerdik dan manja... well, bile mengingatkan kemarahan saya pada their mummy, rindu jadi benci tiber...bukan benci pada anak2 itu...tp pd ibu mereka...

yerrr... saya susah nak benci org... bak kata suami,

"sayang kalau berkawan, sayang nk kwn sayang tu telus and jujur dgn sayang... sayang kalau berkawan, sanggup berkorban utk kawan ayang tu.."
YA, dia benar... saya hargai kawan2 saya...saya sayang kawan2 saya...saya sanggup ketepikan dulu bf saya (dulu la) demi kawan... saya sanggup bagi org yg saya cintai pd kwn saya hanya kerana dia suka pd org yg sama...

tapi... sekali kawan saya khianati saya...sekali dia sakiti hati saya... sekali dia buat saya benci dan berdendam... saya tak mungkin berpatah lagi... katalah apa saja... hati saya tak boleh menipu... BENCI akan terus jadi BENCI... DENDAM akan terus memburuk menjadi KESUMAT...

MAAF?
entah...mungkin selepas 100thn, sy betul2 dh lupa apa yg jadi, dh nyanyuk (nauzubillah!!)... mungkin saya akan maafkan... MUNGKIN...

apa anda ingin kata2 MAAF dr saya, wajah manis konon saya dh maafkan.. tp dihati saya makin membengkak bencikan anda? tak payah minta maaf mcm tu... saya tak mungkin akan memaafkan anda...apa lagi permintaan maaf anda tak ikhlas lgsg...apakah anda ingin saya address anda sebagai DATIN walhal entah betul, entah tidak cerita anda itu? mana saya tau and abercerita benar atau hanya omong angan2 kosong? seperti anda war2kan pd semua org yg anda berstatus Dr. sedangkan diploma pon anda tak ada?

saya tak mahu sentuh tentang kononnya anda mahu bertaubat...stop acting and all unless u show me the proof... show me that u not smoking anymore... puasa penuh2 dan plg penting, Solat 5 waktu...!!

saya benci org hipokrit...apa lg anda hipokrit betul2 dpn mata saya... terang2 tipu dan hipokrit... saya tak boleh terima...

tibe2 sy teringat sorg lg Artis yg pd saya HIPOKRIT juga...saya baru baca keterangan dia dlm blog dia pg td...konon jer...as if org tak tau apa sbnrnya... saya menyampah...nasib baik sy mmg tak pernah minat dgn dia...

saper2 yg baca entry ni...nk komen positif...silakan...nk komen negatif, saya akan balas balik...lbh baik anda blah dr sini kalau anda tak suka baca apa yg saya tulis...

Sekian...Terima Kasih
X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top