Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

August 12, 2009

Mimpi Tak Selalunya Indah

Pagi ni... sy terbangun awal...6 pagi, lbh awal dr biaser dimana selalunya terbangun kul 6:45am dan kelam kabut solat Subuh sbb kt luar mcm dh terang...

lps solat Subuh..mcm awal sgt nk bersiap... nk siapkan breakfast, perut tak terasa lapar pon... so, we decided to lay down n bermalas2an atas katil yg empuk... huhuhu

maka, terjadilah satu perbualan antara saya dan hubby, yang menghantui saya sehingga saat ini... mcm ni...


H : Sayang...(sambil peluk saya erat2).. abang ada citer nk citer...nk dgr tak?
S : (dgn penuh excited dan innocent)nak...nak..apa dia?
H : (perlahan2) abang mimpi abang kawin lain...
S : (menjerit sekejap, terkezut...)APA DIA???? ULANG BALIK??????
H : ala...jgn la melenting dulu...dengar la dulu cerita abang...
Saya menyepi sendiri...beri peluang dia bercerita wpon dlm hati mcm nk terbakar...meletop2... nak nangis pon ada...sambil tanyer gak... SIAPA POMPUAN TU???
H : ala... abang tak tau saper la...tak nmpk muka pon... abang cemas, knp jd mcm tu.. apasal abang kawin lain...abang jerit2 cr sayang..tp sayang tak ada... abang taknak pompuan tu..abang lari2 cari sayang, tp sayang tetap tak ada...yang ada cuma pompuan tu kejar2 abang...abang pon apa lagi..lari la...
Saya diam lagi... tutup muka dgn comforter...
H : ala sayang...jgnla mcm ni...abang mimpi jer la..kira baik la abang jujur citer kat sayang tau... (APAKAH????)
S : yelah tu abang lari...watper lari? kan kawin lain best...
H : mana best lak kalo sayang takder...lain la kalo sayang ada and sayang yg benarkan...hahahahaha (KELAKAR KE?????)takderla...main2 je la... dah la...mimpi jer..ngarut2 jer..
S : mimpi abang unfair...tak best lgsg... ayang mimpi smlm best2 utk abang... unfair...

berakhirlah perbualan yg menghangatkan hati saya smpi skrg... huhuhu..sepanjang pagi wat perangai taknak gosokkan baju dia...huhuhuhu..sorry abang..sayang emo sket...

tapi... mimpi abang tak sebest mimpi ayang smlm okeh... sangat2 tak best!!! sangat2 annoying!!! jangan mimpi mcm tu lagi ok!!!!

smlm...saya mimpi... we have a really cute, comel lote, putih melepak and tembam little son... keletah sgt smpi asyik gelak tak berenti2...

dan saya dh google and menemui sebuah buku tafsiran mimpi...(sila download di ruangan Ebook disebelah kanan blog ini yer...Tafsir Mimpi 1)

Mimpi Saya :

Anak
Jika anda bermimpi melihat, memelihara, mempunyai mendengar anak, alamat suatu keuntungan akan segera datang kepada anda. Apalagi kalau anda bermimpi mempunyai anak laki-laki.

Adakah ia juga bermaksud kami bakal dikurniakan seorg anak? anak perempuan maybe? coz what I've heard b4 this, mimpi kita selalunya terbalik... saya mimpi anak lelaki, yang keluarnya nanti anak perempuan...


but if logically.... nitemare siottt... selisih malaikat 44....(bak kata nenek saya)

  • dapat anak Pompuan - YIPPEEE!!!
  • takkan dapat anak - TAKMO!!!!!!
  • dapat anak tp kulit hitam legam, buruk n tak comel n kurus kering - asal sempurna, syukurlah...hahaha, who u want to fool??? TAKMO!!! DIJAUHKAN LAH YA ALLAH!!!!!

eeee....suker over imagination okeh...

Tp klu mimpi hubby...

terbalikkan jadik.... dia akan setia with me until my last breath... hahahaha..over sungguh...tp sungguh...saya takmau share dia dgn sesiapa... bak kata my mum, I dont need that payung emas... I just need my Coach Umbrella which he promised me.. huhuhuhuhuhuhu....

abang, jgn luper...sayang takmo share abang tau...over my dead body yer...huhuhu

 
 

X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top