Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

August 17, 2009

Cerita Ceriti...

Saya ada 2 cerita menarik nk cerita...

satu tentang Internal Training Jumaat lepas..mostly pictures jer sbnrnya...

satu lagi tentang ini...

jeng..jeng..jeng...


saya dapat surat pg ni...receptionist bagik...
cuber teka apakah dia....
saya bagi hint 2 gmbr okeh...
nk tau jwpn...tgu entry berikutnyer...

 

Last Friday ada internal training...
Microsoft Office PowerPoint 2007, Level 2, Advance Level. best...n interesting... slm ni guner Microsoft PP 2003 kan..korok sket...tp sikalang sulah advance, hokey...jgn marah...

training telah diusahakan oleh pihak HR collaboration dgn pihak Nota Asia utk lecturer2 dan staf2 admin menimba ilmu tentang Microsoft Power Point 2007. Sesi pembelajaran adalah sgt best dan Ms Angeline, trainer from Nota Asia tu sgt2 mudah difahami dan lbh rilex bljr..

Let's the pictures tell the stories...

tapi kan..jgn marah eh...gmbr lain akan menyusul kemudian yeh... tuan punya gmbr tak bagik lg...



Smlm, saya pergi jln2 kt IOI Mall, Puchong...
pg round DAISO, kedai serbaneka yg jual sumer benda RM5 jer... dr penyapu smpi pensel...
ada benda yg patut harga RM5, ada yg..mak aii..murahnya RM5 jer... ada yg,ekelek...kecik pon RM5..pokkok pangkal kena pndi pilih..ok?

so, sekejap jer kt Daiso sbb hubby ajak blah...tak larat nk dok dlm tu.. H1N1 byk sgt...sbb dia kata, dlm tu rmi sgt cina... cina = H1N1 = babi...make sense huh? huhuhu

so, round2 kt wing lama la...memandangkan rmi giler cina kt wing baru... tp sempat singgah butik Crocs...

and saya adalah jatuh chenta dgn kasut ini...sgt sesuai utk trip sy ke Langkawi dan juga Jakarta nanti...

saya mahu beli...tapi hubby kata tak chantek...uwaaaa...kijam..kijam...
tak pedulik...nak beli gak... kaki saya yg pki...
bukan dia...

eh..dah dapat teka kah apakah itu gmbr diatas?
nak bgtau skrg ker?
esok jer la ek... hahahaha
bubbye...


X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top