Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

July 01, 2009

Dilemma

Once Upon A Time...

diwaktu petang yang bening.... dikala 4 insan sdg mengadap cucur kodok di foyer rumah kampung.... terjadi satu perbualan... or can it be said as perbalahan as well???? let's seee...


A: Kak, kita ada aktiviti minggu depan.... nak pinjam kamera...

B: erks... pinjam kamera? urm...sorrylah...tak boleh la...

A: kenapa plak? kita nk pinjam sekejap jer... lps aktiviti tu, lps transfer dlm komputer kita pulangkan la...


B: Takleh...mahal la kamera tu...akak tak berani nk bg org lain pegang... awk bukan tahu guna pon...

A: ala...belajar la..apa susah.. mahal2 pon, abang yang beli...duit abang... so, org sebagai adik berhak guna...

WTF?????


Adakah sebagai pemilik tak berhak utk bersuara? walaupun abang kau yg beli...dh tentu2 dia hadiahkan utk aku, kan???so...technically, it was mine... and I am fully 100% deserved to say HELL NO!!!








tak habis fikir la dgn manusia tak reti nk bersopan dlm berbahasa ni... really annoying....

at the end...terpaksa gak bg biler si abang masuk campur... even my own siblings tak pernah asked me for anything...not even RM1 ok...

and biler all the photos in the MC totally lost... MIA...nadaaa.... kesalahan kembali ditujukan kpd Yours Truly...knp tak backup dulu gmbr2 tu...

Yours truly yg bersedih...dh la ilang gmbr2 penting, lgsg tak mintak maaf si pelakunya...apa lg nk inform awal2... org check br terhegeh2 nk inform... apa kejadahnya???kena marah blk lg....

apa citer??? perlukah saya memberi pinjaman kamera DSLR baru saya?



HELL NO!!! jgn pernah sentuh lgsg harta saya.... saya kini akan berlaku kejam dan kedekut... tiada lg pinjaman kecuali pada adik saya.. adik saya lbh bertamadun...adik sy lebih celik IT ok.....

the end...

X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




4 comments:

  1. Eee tak sukalah orang macam ni, tak reti nak respect harta orang. Tak reti segan pulak tu

    ReplyDelete
  2. yeah...I hate this kind of person...but what to do...hubby's sister... I cant say anything...for sure la abang menangkan adik...huhuhu

    ReplyDelete
  3. ko kena STRICT..NO means NO.. kena ingat.. harta die, harta kita..harta kita harta kita.. aisey...

    ReplyDelete
  4. tau...aku kena lbh strict skrg...takleh nk share2 harta...tp...aku mmg tak share la...diorg yg wat muka tak malu kut...

    ReplyDelete

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top