Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

May 22, 2009

Present (2nd Edition)

Remember yesterday entry about the present I bought for my self?
view here if u forgot... Present (1st Edition)


PRESENTING...DRUM ROLLS...
MY PRESENT aka NEW LUGGAGE BAG!!!


Its a Luggage Bag from Samsonite group... price? its a secret la...my present what... hahahaha... well...the bag is sgt2 cantik... I heart it so much!!

semalam...balik2 umah jer terus sorok kotak berisi beg tu diantara kotak2 yg lain (kitorg packing utk pindah umah)... dlm kul 7.30mlm, hubby balik...saya sdg melipat kain baju tika itu...

spt biasa, stpkali dia blk rumah, saya akan salam tgn dia dan dia akan cium saya.. rutinnya lah.. (sila jgn muntah!!) dgn baju busuk2, n berpeluh2 balik keje he likes to tease me by hugging me n tak bg lps walau sy meronta2..hikhikhik...(sila jgn muntah lg!!)
:girl_5:

then, sy memulakan bicara...dlm hati selawat byk2 moga2 dia tak mrh...

Saya: Abg... nak tau tak...Sayang beli hadiah utk diri sendiri arini... yer la...takder org nk belikan hadiah kan... terpaksalah beli sendiri.. (sambil membuat muka sedih + mintak simpati)
:girl_3:

Dia : (dgn muka pelik) apa dia? beli aper?

Saya: Beli hadiah utk diri sendiri la... hadiah birthday...

Dia: (dahi dah berkerut..muka dah berubah) apa ni Sayang? apa lak main beli2 hadiah sendiri ni? mcm la Abg tak mampu nk belikan hadiah utk Sayang... teruknyer!!!

Saya: ala, sayang beli sajer2 jer...saja nk rasa mcmmaner rasanya beli hadiah utk diri sendiri... (hahahaha logik tak jwpn?)
:girl_1:

Dia: (dgn suara lembut sbb dh nmpk muka sy btl2 sedih...)yang Sayang kelam kabut sgt ni knp? birthday Sayang ada lg seminggu lg tau!! Abang tau la nak belikan apa utk Sayang...takleh sabar ker? ha...sayang beli apa? abg nk tgk?

Saya: teka la....cube tgk apa yg berubah kt umah ni... (sj jer sbb dia selalunya peka dgn perubhn keadaan umah...)

dia pon melilau la cari perbezaan... akhirnya dia terperasan ada 1 kotak yg agak lain dr kotak2 lain...terus ditariknya kotak itew...

Dia: la.... beg? ni mesti beli kt gerai beg kt kolej ni kan? brp harganya ni?

Saya: (sambil tersengih2) aah... cantik kan abg? Sayang dh usha dr pagi lg... geram...cantik sgt... harga dia lps discount RM ###...murah kan? Samsonite tu... Female Fantasia tu...special edition...sayang suka lining n acsesorry dia...

Dia: heee...sayang ni...ada2 jer...dh...jgn nk ngada2.. abg byr blk duit tu... ngada2 nk beli hadiah utk diri sendiri konon... nanti ingatkan abg byr blk harga beg tu...

:girl_16:(alamak... I hv to rest my case la camtu... tp, nyesal lak tak ltk harga beg tu tinggi2 ek... mesti dpt lbh nyer...hahahaha...tamak tol!!)

lps tu...saya pon dgn ngadanyer sj2 korek rahsia birthday celebration utk sy...
:girl_11:hahahaha...dan hadiah yg dia nk bg... eh2..beg atas bukan hadiah ok...ianya keperluan utk trip honeymoon kami ke Bali nanti... woohoo...wait for us Bali!!!

ada ke patut...suruh saya pilih nk hadiah apa... tp budget RM200 jer... cess... mana aci bgtau budget!!
:girl_10: lagi teruk tau!!!:girl_13:

saya nak ini...
DKNY FRESH BLOSSOM EAU DE PARFUM SPRAY
Retail Price : Around RM 295 - 300/ 100ml
Inspired by the beauty of the Apple Blossom, this new fragrance is lighthearted, intensely feminine, and radiant. A blend of sparkling grapefruit, cassis and sun-kissed apricot, blended with sheer muguet, petally rose and jasmine.

tested it last 2 weeks @ Sogo with Qeela and it smells so damn sweet....
suker sgt2...



p/s: esok nk pg warehouse sales FJ Benjamin kt Centro, Klang

X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top