Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

May 21, 2009

Present (1st Edition)


I bought something from the Super Deal Sales in Metropolitan College concourse...
an advance prize for my own birthday next week...hahaha
:girl_4:
do not pity with me...
saya saja suker2 membeli hadiah utk diri sendiri...
:girl_14:
despite colleagues said that I'm so pity buying present for my own bithday...
sbb saya tak pernah beli hadiah utk diri sendiri... asyik tgu hadiah org je kan...
and this thing will be my Metropolitan reminder...
saya suker sgt dgn brg yg sy beli...siap ada warranty 3 thn tau...
sama mcm yg budak2 AF ada tu.....
tiap2 mlm konsert mesti keluar punyer kt ujung2 rncgn...
tp slighty different design la...
way out beautiful inside n outside...



:girl_11:
Above is the box.... guess what inside???
wait for another entry ok...
bak kata Helliza dlm Syurga Cinta...
S.A.B.A.R


:girl_9::girl_9::girl_9::girl_9:


p/s: saya ada mslh suka membeli brg kenangan utk setiap tpt sy bekerja




X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top