Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

May 21, 2009

Mari melihat gambar

Saya ada beberapa gmbr yg pending tak dipost2 lg...
byk sbnrnya gmbr2 lain...huhuhu...tp bg yg latest la eh...
:girl_9:

the chocolates that I bought... some has been given away to my mum, mum in law and sis in law...





mamat ni mcm fammiliar kan? kawan Zack (kwn suami) ms kitorg lepak2 gi Uptown Damansara aritu... takder niat aper2 yer...just curiosity?
saya nak beli selipar dan kasut ni... kt Vincci!!! byknyer aku nk beli!!!




buruk ek gmbr dapur yg tak make up lg...tunggu la...

toilet ni leh thn luas ek...jeng jeng jeng...
:pandaGeli_08:


saya dah nampak kereta Exora on the road masa jammed kt Persiaran Kerjaya aritu...

budak tomei ini adalah Awuk aka Gendawuk aka Damia... hahaha..anak Abg Ami
:pandaGeli_05:


Perkembangan Kucing Saya si BOO BOO


saya yg buta kucing sgt pelik knp jadi cmni pada BOO BOO... hampir menangis sy kerana panik... ruper2nyer mmg cat's nature biler dia baru lepas u-uk...hahahaha...CENSORED yer kawan2...
:pandaGeli_15:
BooBoo membuat aksi Aerobik... chewahh




X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top