Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

May 11, 2009

I need


My HP dah kiok!!
I need a new HP.....

I want a pink & fancy hp...
should I buy this??
Sony Ericsson Z610i

I know its not the new model...
I dont care...
I'm not those technologies freaks that insist to have latest models
eventhough I have the $$$ to buy it...

I'm a person who more into design that I like rather
than the latest gadget in market...
thats freak... and sgt2 buang duet...

I used to wear NOKIA brand...
I think, I need to change to SE as most of my friend
recommended me to use other than Nokia...
Nokia dah tak IN skrg n selalu mudah rosak...

I think I better try SE atau Motorolla...
tp...ada minat Nokia gak...
Nokia 7373 Special Edition mcm Azza punyer...
eh..ada lagi ker ek??


atau Nokia 5800 Xpress Music mcm budak AF7 pki...


and jatuh chenta dgn BlackBerry bos...
tapi....bagak sgt...tak muat poket suar...
hehehe

Apple Iphone mcm cantek... tp mahal sgt...
n not really berguna untuk saya...



saya hanya perlukan hp utk call, sms, dgr lagu (itupon jarang2) and main game...biler boring
saya tak beremail melalui phone...berblogging pon tidak...
saya lebih selesa mengadap laptop atau pc utk bertenet...

saya rasa...I'm gonna stick with either SE Z610i atau
Nokia 7373 Special Edition
pilih...pilih....
kurang sket budget kan...
duit lebih leh wat beli brg2 hiasan umah kat IKEA...
best2...




X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more




No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top