Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

May 31, 2009

Happy 1st Anniversary...






Selamat Hari Ulangtahun Perkahwinan yang Pertama...
:pompom:
Setahun yang mencabar...
Setahun yang penuh dugaan dan kebahagiaan...
Setahun melayari hidup bersama..
Setahun percubaan untuk terus bertahan memahami satu sama lain...

Kita dah berjaya lalui tempoh setahun...
:kiss:
jom kita kekalkan untuk lagi 40 tahun..
boleh tak abang?
lps 40 tahun...kita renew lagi...dan lagi...dan lagi...

setiap hari...setiap saat...
saya semakin sayang dgn dia...
despite of his fussy-ness.. and stubborn-ness
I love him truly and deeply...

semoga kebahagiaan kami kekal selamanya...
doakan kami...
saya ingin menjadi isterinya yg plg terbaik...
saya mahu dia sentiasa ingat...
wanita lain tak boleh menandingi isterinya...
tiada wanita lain akan menyayangi dia seperti saya..
tiada wanita lain juga boleh bersabar dgn dia sesabar saya..
begitu juga sebaliknya...

:flower:
terima kasih cinta
atas segalanya...


btw...cantik tak kad atas tu... stoodle tu tau...
murah and cantik...



X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top