Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

April 07, 2009

Anak


Just came back from melawat-baby-orang dengan Nisya....
kitorang pg melawat baby Azizul, slh seorg abang Lifeguard yg sgt baik masa practical kt Sunway Lagoon dulu....

Baby dia baby girl... Nur Madihah namanya...sempena nama pelajar terbaik SPM thn 2008, Nik Nur Madihah.... tak sempat amek gmbr la... saya sgt blur smpi luper moment2 penting itew...

bercakap psl anak.... saya teringat perbualan saya dengan Awien tempoh hari.... susu Alief, 1 tin RM55... mahal woo.... dah la leh bertahan hanya untuk 2-3 minggu jer lak tu!!! belum campur pampers...stroller, baju bajan dan sebagainya!!!!

tadi pon, perbualan yg sama dr ibu Khalisa (Nisya) dan ayah Madihah (Azizul). susu yg Azizul beli, tin kecik jer... RM31.90!! tu nasib baik tak pki pampers lg.... huhuhuhu... tinggi betul expenses utk seorg anak ek? mcmmaner plak klu org yg ada anak berderet2 tu? mahu utk anak jer lbh RM1000++ perbelanjaan!!! ish...ish..ish... mahal... moga2 anak2 yg HIGH-MAINTENANCE ni, jd anak yg soleh solehah la bile dh dewasa ek...igt jasa ibubapa...

urm... so, I guess, betullah jwpn sy bila org tanya bila sy nak dpt anak ek... "Tunggu dah kaya nanti baru pikir psl anak!!!" hahahahahaha

No...saya bukan materialistik...saya cumer nk beri segala2nya utk bakal anak saya... biar biler tibe hari itu, saya mampu beri segala yg terbaik utk anak saya tanpa mengeluh, "mahalnya susu budak zaman sekarang" "wah, baju sekecik ni pon semahal ini kah?" "benda ni pakai buang pon mahal jugak ker?" dan sebagainya....huhuhu, actually itulah ayat saya stpkali saya tertengok brg2 bayi... sengal kan?

tapi...semuanya harus dirangka terlebih dahulu.... banyak yg harus dicongak dan dirangka... and Anak is not really one of our option at the moment... as hubby pon ckp... "Nanti dulu la...." green light ek? muahahahahahaha...

not that I dont want a baby la.... jgn salah sangka eh... I still want my own flesh & blood.... but not now.... will do one day.... one fine day....

kala ini hanya mampu menatap dan bermimpi ini....








eh....apa motif tiber2 ada anak kucing ni? hehehehehe...mimpi coz hubby taknak bagi saya bela kucing!!! uwaaa!!!

oh... saya owe Nisya RM6 utk set lunch McD tadi... will pay back later eh, Nisya... btw, Thanks...


X.O.X.O

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top