Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

March 22, 2009

HEBATNYA DUGAAN...



Sekadar Gambar Hiasan


Saya sedih...sangat2 sedih... saya merasa diri ini tidak penting lagi... hebatnya dugaan yang saya hadapi.... adakah ini dugaan Allah atas segala kesilapan saya dimasa lalu...

hati tak dapat berbicara... otak tak dapat berfungsi... dihari kegembiraan, saya tersepit resah kedukaan... dikala org lain bersuka ria, saya tak dapat turut serta perasaan mereka itu walaupun jasad saya disitu...

kenapa saya tibe2 berayat sedih hari ini? berayat novel....
kerana saya sedih... mata saya dh tunjuk kebengkakan yg tahap maharaja... kecewa dgn org yg tak menghargai saya... mencari dimana kesilapan saya... apa yg saya dh buat sehingga dia selalu tidak berlaku adil dgn saya....saya lain, dia lain... dia tak boleh samakan saya dgn dia...

kalau dia tak mahu ikut rentak saya, mengapa saya harus mengikut rentak dia? ego kah saya? saya tak ego... saya hanya mahu keadilan... ada hati yg sy juga perlu jaga... walau dunia saya dan dia berbeza... dia tak boleh buat saya begini...

apakah saya tidak berharga lagi untuknya?
adakah ini simptom2 kearah kehancuran?

entah.....
saya buntu...
saya nak merenung sekejap...
jumpa lagi....
daaaaa..............



X.O.X.O




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top