Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

May 27, 2008

Wedding Announcement!!



JEMPUTAN TERBUKA

Hye readers... friends... cousins... bloggers...

Di pagi Rabu yg mulia ini, saya dengan berbesar hati mempersilakan,

His/Her Royal Highness/Tun/Toh Puan/Tan Sri/Puan Sri/Dato'/Datin/Yang Berbahagia/Yang Berhormat/Tuan/Puan/Saudara-Mara/Jiran Tetangga/Kenalan Lama/Buah Hati Baru dan Lama/Peminat Dulu, Kini dan Masa Depan/Kawan Tadika, SKTM (1), SKTM (2), SAMER, UiTM Sarawak, UiTM Segamat, UiTM Dungun & UiTM Shah Alam/Rakan Sekerja/Bloggers

......................................(Nama Anda)......................................................

ke majlis perkahwinan saya, Durratul Maqnun bt. Majudin dengan Enchek Fiancee terchenta En Azaly bin Buang (sila jgn gelak, ok!!), :blush:pada hari Sabtu, bertarikh 31 Mei 2008, dari jam 12.30 tengahari hingga jam 4.00 petang, bertempat di Dewan Sekolah Menengah Taman Melawati, 53100 Kuala Lumpur.




Kalau ada kawan2 yang saya termiss untuk menghantar kad undangan... saya jemput jugak yer...sila lah datang... sgt busy sejak akhir2 ni... klu online pun dok check email and buat benda2 penting jer... facebooking pun dh lama ignore..uwaaa....

Marilah bersama2 meraikan hari bahgia saya yer...












ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top