Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

February 29, 2008

KLCC Bank n Quick Shopping!!

I need to bank in some amount of cash to CIMB account...
so, the nearest CIMB is at KLCC... when to KLCC is one of my favourite activity...woohoo...

CIMB adalah sgt rmi org pd waktu lunchie yer...sgt pening kepala tgk...
mls nk beratur pnjg2 n sesak kepala tgk org berduyun2, I decided to do some window shopping...

as I wanted to find a new shoes for an important occasion... I entered Primavera and found one shoes that I heart so much.... without thinking any further... I take it and pay for it... Enchek Fiancee, jgn luper claimnyer yer? hehehehehe...

First look...hehehee

TADAA!!!!

from other side...

the diamonds is so bling2 huh? I loike!!

dh penat jalan2 n browsing2 kasut2 lain, its time to go back to office yer...sedar diri sket...
tp klu dh lalu dpn ISETAN, haruslah singgah kan? btw, I still need to lalu kt dlm ISETAN to balik my office...hehehe...baik punyer alasan...

kaki ni mcm ditarik2 nk msk...rupernyer ISETAN ada sales utk member... ala...tak bwk membership kad la... rugiknyer... sumernyer sale giller2 tau... takper2...3 hari kn sale... esok lusa ada lg... hehehe...

GUESS ada sale 40% (mcm biaser la kn...) tp tak lawa...tak minat aaa... rmi sgt org pki GUESS, tak tau y mana ori yg mana immitation...round2 kt Kathy Van Zeeland punyer section, so tertarik dgn this cute bag... cantik to match it with the other bag... for what? hehehe...thats a secret....!!!and plus, the price is on sale...60% sale... sgt murah... tp utk member jer...however, the nice salesgirl (chinese girl) willing to give me 60% discount as I hv already bought 2 handbags from her b4...













ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top