Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

February 19, 2008

Jalan2 On Sunday...

Sunday was sgt penat...
pagi2 sudah keluar...actually tak la pagi sgt...kul 11 gak kuar...huhuhuhu...thought nk terus pegi kenduri Nisya... my best fren while training at Sunway Lagoon...but suddenly Enchek Fiancee show me his friend's wed card...cantik... i know the card is from RedCard... cantik and cheap..of course...but the problem is, I already janji kt Johan to make my card with him...mcmmaner ni? dlm dilemma sungguh....

on 2nd thought, after being pushed and dibebeli oleh my parents and Enchek Fiancee for not wasting the money on cards... I finally agreed to make our card at Redcard, Kompleks Desa.... ala...nk ckp apa kt Johan ni? uwaaaaaa!!!!

so, we choose our classic, cantiks and cheap card from Redcard... and also a Thank You Tag.... review of the card? wait and seee....... oh ya, there will be no photos of us on the card, but on the TQ tag adalah terselit kecik sket...huhuhuhu... I hv this kind of weird feeling nk wat kad undangan ada gmbr2 segala...buruk... plus, I dont want sumthing bad happen later...for example, org2 nk bomohkan ker...santau ker... hehehe...hey...I'm not being ridiculuous ok... calon yg bakal buat dh ada... better take precaution than find the remedies...

saw this wall deco...sgt canteks...

ini pon canteks..mcm sesuai banget nk ltk dlm bilik pengantin kn?

ni lg satu... I love roses...

Enchek Fiancee sdg belek2 memilih kad yg sesuai...


then, off we go to Kapar... Nisya's wedding... actually, ini belah Nizam..her hubby... Nisya punyer kt Kelantan, tak dpt pg...jauh sgt...sory Nisya... but I managed to go to other wedding kn Sya? at least dpt jumper ko n tgk ko berbaju pengantin... huhuhuhu...

Nisya pki songket hijau n sgt cantik... lain dr Nisya yg biaser aku kenal tu... laiin sgt2...

me n Nisya...
( I was bending ok...not that I'm getting shorter yer...)

the havoc team... huhuhuhu

part of x-students BBA (H) Operations Mgt UiTM Shah Alam
(left from behind- Nad, Lina, Dayah n Is. Right from behind- me, Nisya the bride, kema n Pidah)

jumper kwn2 lamer yg sgt2 havoc and happening.... best2....lamer betol borak dgn budak2 ni... mcm2 citer timbul... aku dgn kema.. as we are bride-to-be.. mcm biaser rrr...jgn kedekut maklumat... we exchange our stories about our preparations... huhu... lps ni maybe Pidah dulu... then aku n the day after, kema...sorry Kema, tak dpt dtg on ur wedding,cmner nk dtg... esoknyer majlis kt umah Enchek Fiancee...takkan tak pegi plak majlis sendiri kn? pelik n ajaib jadiknyer... hehehehe...

well....after that, we headed to Klang to do some quick shopping... actually I wanted to buy another piece of lace for my wedding dress... nk wat pnjg2 gitew..huhuhu...jalan punyer jalan...akhirnyer smpi ke area Sogo, n br kt situ jumper the lace that I want...jauh btl berjalan...pusing2... dr Melawati - Kapar - Klang - KL - Melawati! round the world gamaknyer...

lps dh penat2 berjalan n meround... cr tpt makan plak... discuss punyer discuss...akhirnya kami tersadai kt Restoran Kunang-Kunang. I love that place...sgt klasik n cantik...peaceful...check out the website to see their peaceful ambiance. I ate my favourite Spagetti Carbonara (Special creamy sauce with bacon, mushroom and parsley...yumyum...) and watermelon juice while Enchek Fiancee ate Singaporean Fried Bihun and Lemon Ice. Mine was delicious...despite of the negative comment by Mr-Chef-not-to-be!! His bihun also delicious... so sgt kenyang... (imah mesti jeles bangat nih...hahahaha...nanti kita mkn situ ek Imah...)

My Carbonara... yumyum...

His Bihun
At home... Kila helps us take our photo for the purpose of the TQ Tag... cant choose which one I prefer... this photos will be put on the TQ Tag and for our banner which I decide to order with Johan... gimme opinion guys...which one should I put on the tag and which one at the banner? or maybe for the banner I should take another decent photo pose with our wedding outfit ek?

1

2

3

4





ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top