Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

January 11, 2008

Checklist....

My wedding will be on 31st May 2008...
thats fixed.... dad dh confirm dgn segala mcm ustaz n pakar2 ilmiah as he wished to do....
urm....apa lagi ek?

DaD's & MuM's
1. date : 31st May 2008 (confirm!!)
2. venue : (not confirm yet!!)
3. nikah : Masjid Nurul Huda, Jln B, Tmn Melawati
4. food : Mejar Sulaiman (to be review)
5. P.A System : cd kompang n gamelan
6. bride room furniture : ~to be review~
7. dais : ~to be review~

Me & Enchek Fiancee!
1. kursus kahwin : DONE!!
2. application : ~not yet~
3. hantaran stuff : 50% done!
4. wedding card : Redcard or Ekadkahwin?
5. hantaran deco : me n mak chu... i want my own touch n creativity...
6. baju nikah, sanding & bertandang : simple n sweet... kain dh ada, going to get a qualified tailor to make my dream baju.... Kak Maria, maybe...
7. berkat : done!!
8. list of guests : where should I start huh? rmi sgt kwn...mana yg perlu jemput, mana yg tak ek??
9. wedding cake : ~not yet~ (maybe Aniey or Mak Anjang)
10. Honeymoon : Karambunai or Langkawi or ???? tak decide lg!!
11. rental house : lg la pening kn.... umah yg dibeli tak siap lg...kn rent dulu....
12. stuffs new house : 75% done!!
13. mak andam : ~to be review~ susah nk cr mak andam yg makeup really simple n tak heavy... ada suggestion x?
14. miscellaneous : - payment to Jaselina for the dulang n flowers
- VS stuff to buy
- crown for majlis bertandang (ley simpan smpi anak cucu!!huhuhu)
- selendang....

apa lagik ek? mcm byk jer.... n plg wat kecuut perut bila memikirkan byknyer ongkos yg akan keluar...huhuhuhu...erk... tinggal 4 bulan 2 minggu 6 hari.... uwaaaa.... sempat ker ni? ini la yg terjadi pd org yg sok pandai... hahahaha.... berlagak nk handle sendiri... nk jd wedding planner diri sendiri...sumer nk wat sendiri...penyudahnya, dia yg pening!! hehehehehe...

takper2...yg penting... after all the ceremony ended... I can smile and brag to my future child...
I'm doing my own wedding tau... Mama yg plan all my wedding stuff....tak guna maner2 wedding planner.... I do it all by myself!!
despites of all arguements , kecik hati, slh faham n segala mak nenek problem yg dtg...
I still want it to be from my opinion...my judgement, my decision.... my choice....
degil huh? so...now you know who I am... hehehe...
actually, I want to be my family's occasion...syiok tau, makcik2 berkumpul n berbincang...
what should we wear.... what should we give to our guest.... who are all our guest...
what looks better on Durra... and the most important and heavenly discussion were...
I sponsor ...... lah! U sponsor ......., I sponsor .....
hahahahaha....sgt heaven ok di sponsor2 ni....
terasa cm artis plak....hehehehe....

well, cant wait till this becoming chinese new year....
all of us will be spending our holiday at Port Dickson to discuss about my wedding....
my aunts from Johor, Malacca, Klang and also PD will be gathered at Port Dickson...
muahahaha... I hv game plans to do with Aqeela....
interesting games for the kids... so they wont bother our parents discussions....

the list? naaahh.... I will update later, when I remember all the list that I hv to do...
now... kn smbg again my work.... byknyerrrr.....

~again skipping my works... pg buat keje la dey.... cuti jer ingat!!!~




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top