Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

October 25, 2007

and I'm starting to missed them...

rindu....
mmg rindu...
di kala aku terasa aku kini kesepian...
walaupun ada enchek fiancee yg tak putus2 memberi perhatian...
aku masih rasa kesepian...

sejak kecil...hidupku tidak lengkap tanpa kawan...
kawan mesti aku dahulukan...
sanggup ku cancel plan bersama org terchenta (dulu bukan enchek fiancee ya!!)
utk bersama kawan...
enchek fiancee suka kehidupanku sekarang...
bebas tanpa pengaruh kawan...
bebas tanpa interfere sahabat...
tak perlu bersaing dgn kwn utk dptkn perhatianku..

tp...aku rasa pening...
pusing and resah....
hidupku kosong tanpa kawan...
lebih tak bermakna hidup tanpa kawan dr hidup tanpa kekasih...
tmbh2 pula...aku akan melangkah ke alam lain thn dpn...
sahabat perlu kucari utk ku dptkan alamat mereka..
aku mengimpikan perkahwinanku disertai oleh kesemua sahabat2 baikku dulu...
tentu indah...

aku ingin mencari sahabat lama...
sahabat yang pernah mengecapi kebahagiaan hidup remaja bersamaku...
bukanlah sebab kawan2 skrg tak best...
(jgn kecik ati yer shbt2 ku... Imah, Farah, Lydy, Awin, Boy, dll)
aku hanya ingin bersama shbt2 nakal ku dulu...
sahabat2 yg pernah bergossip...bercerita...bergaduh...
dan ber-ber yang lain...

dimana harusku mula ya?
telephone mereka?
atau menerjah masuk ke friendster2 mereka
smbl menghantar mail
"Hye...ingat kita??"
hehehe...

sahabat2 yg pernah menjadi sahabatku di
Sekolah Rendah Kebangsaan Taman Melawati 1 & 2...
Sekolah Agama Menengah Rawang...
UiTM Kampus Samarahan, Kuching...
UiTM Kampus Segamat, Johor...
UiTM Kampus Dungun, Terengganu...
UiTM Kampus Shah Alam, Selangor...
tunggulah kedatanganku ya...
menerjah ke email2 kalian...
menganggu kotak2 sms kalian...
menyibuk menjadi friend list dlm friendster kalian...
doakan aku berjaya menemui kalian...


~aku yg malas nk update entry raya ku~

P/S: maner2 shbtku yg terbaca entry ni...sila la jgn segan2 meng-emailkan sahabatmu ini...just drop by kt column COMMENT pon ok...jgn luper tinggalkan u all punyer email address plak...




No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top