Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

September 15, 2006

BaNgGaNyEr...DiA uNcLeKu...


who is he?
he is my uncle....
Rt Hon Tun Dato' Sri Ahmad Fairuz Bin Dato' Sheikh Abdul Halim.
i always admire him...so much...
his credibility...intelligent...honest and humble...
dh cukup untuk aku letakkan dia sbg idola aku...
he is the CHIEF OF JUSTICE....
actually...aku panggil dia UNCLE NONG...
dia byk bantu semua org dlm family ibu...cousin rapat ibu...
family aku dgn family dia mmg bounding coz arwah ayahnyer Dato' Sheikh Abdul Halim gave me this unique name... DURRATUL MAQNUN (The Hidden Pearl)
aku mesti jadi mcm dia satu hari nanti...
BERJAYA & DISEGANI....
dia tak lokek dgn ilmu n knowledges...
tak pernah riak dgn kedudukan dia... sentiasa merendah diri dan memberi kata2 pendorong dan semangat utk kami yg muda2...
1 hari nanti aku mesti jadi mcm dia...INSYAALLAH...
takder lar jadik LAWYER @ CHIEF OF JUSTICE...
tp berjaya dlm bidang aku lar....
huhuhuhuh....
insyaallah....

No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top