Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

December 14, 2005

tensionnyer aku!!!

aku nie..penuh dgn tension...geram...campur sakit perut arinie...
simptom biasa biler aku bengang n marah...
dgn saper? saper lg kalo bukan BF aku yg kononnya sayangkan aku tp sgt2 la BEBAL & SENGAL!!! susah sgt nk faham aper org nak...heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee............

geram giller aku dgn mamat nie...bayangkan la...semalam, dia suruh aku dtg shah alam...nak spend time lamer la kononnya dgn aku.. arinie..aku nie pun dtgla saner...wpun lmbt sket, tp aku tetap muncul semate2 utk buah hati tersyg. dibwknyer aku gi byr insuran kereta la...beli roadtax keta la... mcm2.... pastu nk tgk NARNIA la konon, jap lg sikit punyer ramai manusia kat tgv bukit raja,klang tue!! tak jadi la...
aku nie dh lapar la kan...dr pg tak mkn...lgsg tak tanyer...terus bwk aku gi balik kg dier...ijok... itu ok lg la...kitorang gi minum air kelapa kt puncak alam... kire ok lg la...romantik...dier belikan buah nangka utk ibu...
kat kg...mcm biaser la... kak ine n family ader...natasha, wani(baby),zuha, jun, mimi..yun...(anak2 buah dier).. makcik, pakcik, kak ine, azura, azuna. pastu ader anak2 kak long dier..aku br kenal arini.. nurhidayah(form2) n adik2 dier.tak igt namer la..ooo, yg kecik fatiha.comel2 la budak2 tue..asyik melepek kat aku jer...nasib baik aku suker budak2.



mlm...lps maghrib, balik....aku balik dgn keadaan lapar nak mampus...dier leh tak faham...takkanla aku kena xplain gak!! tau aku nie tak reti nk ckp2 mcmtu..apatah lg nk mintak aper2...
kat rumah plak lg sakit hati...my family pg mkn kt luar, lgsg tak igt aku nk belikan mknn utk aku!!!oooooo...kalo ANTU2@ ANAK2 JANTAN DIER YG KELUAR...TAK LUPER EH...IBU MESTI TANPA MISS BELIKAN MKNN UTK HANTU2 TUE!! KALAU AKU!!! IBU MMG BETUL2 UNFAIR!! JGN NK KATER TAK EH...MMG IBU UNFAIR PD ANAK2 POMPUAN!ANAK2 JANTAN HANTU DIER TUE..OK JER APER SAJER!!!
heeeee...betulla wat aku tension!!!nak muntah pun ader rasernyer nie...sakit giller kepala n perut aku. gastrik dh mencucuk2 sungguh nie....uwaaaa.....nak nangis!!!!



No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top