Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

December 03, 2005

-hOw gIRls lOOk aT boYS-


Kalau lelaki handsome pendiam,
Perempuan akan cakap: woow, cool giler...
TAPI....
kalau lelaki tak handsome pendiam,
Perempuan akan cakap: ekelleh perasan bagus...

kalau lelaki handsome berbuat jahat ,
Perempuan akan kata: nobody's perfect
TAPI....
kalau lelaki tak handsome berbuat jahat, perempuan akan cakap: memang.... muka pun macam pecah rumah!

kalau lelaki handsome menolong perempuan yg
diganggu,
perempuan akan cakap: wah.. machonya.. macam hero filem!
TAPI....
kalau lelaki tak handsome menolong perempuan yang diganggu,
Perempuan akan kata: entah2 kawan dia...

kalau lelaki handsome dapat perempuan cantik,
perempuan akan kata: sepadan sangat...
TAPI....
kalau lelaki tak handsome dapat perempuan cantik,
perempuan akan kata: mesti kena bomoh perempuan tuh!

kalau lelaki handsome ditinggal kekasih,
perempuan akan kata: jangan sedih, kan saya
ada..
TAPI....
kalau lelaki tak handsome ditinggal kekasih,
perempuan akan kata:...(terdiam, tapi telunjuknya meliuk-liuk dari atas ke bawah, patutlah, tengok saja luarannya)...

kalau lelaki handsome penyayang binatang,
perempuan akan cakap: perasaannya halus...penuh kasih sayang
TAPI....
kalau lelaki tak handsome penyayang binatang, perempuan akan cakap: sesama keluarga memang harus menyayangi...

kalau lelaki handsome bawa BMW,
perempuan
akan cakap: matching... hebat luar dalam
TAPI....
kalau lelaki tak handsome bawaBMW,
perempuan akan cakap: bang, bosnya mana?.

kalau lelaki handsome tak mau bergambar,
perempuan akan cakap: pasti takut kalau2
gambarnya tersebar
TAPI....
kalau lelaki tak handsome tak mau bergambar, perempuan akan kata: tak sanggup melihat hasilnya ya?


kalau lelaki handsome selalu ajak jumpa,
perempuan akan cakap: ok...klu boleh ari ari nak jumpa.....
TAPI....
kalau lelaki tak handsome selalu ajak jumpa, perempuan akan kata: tak apa laa, i bz atau
bf i tak kasi kuar atau i dah berpunya....

HAHAHHAHA....lumrah dunia...aper nak wat..
macamtue gak perangai ORG LELAKI pd ORG PEREMPUAN YG TAK LAWA kn????

JGN MARE......



No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top