Hi Lovelies....

Hi Lovelies....

September 26, 2005

kecelaruan fikiran



perbicaraan serius aritue...membuat fikiran aku bercelaru, beb...kat kelas pon takleh tumpukan perhatian!serabut tol otak aku camnie!!!!kenapalah aku nie ditakdirkan tak boleh nak buat keputusan yang tegas eh?ergghhhh................do i have to accept him and skaligus accept the faith?or...wait and be stubborn...until i lost everything?i cant make up my mind!!! i do love him...but i'm so afraid of commitments!!! am i bad? yeah...i'm bad!!! i'm stupid and idiot!!! apalagi yang aku nak cari yer?bodohnya aku nie... kenapa aku dilahirkan dgn sikap degil and keras kepala nie hah? kesian dia...poor azaly...he must be so hurt becoz of me....i'm so afraid of hurting him again and again... he is too nice to be hurt..i've done enough!! kesian dia..aku asyik buat dia susah hati je. jahat nya aku nie. dia terlalu baik pada aku..in fact, he always be nice to me. he always love me very much, layan aku dgn penuh kasih syg...aku jer yang bodoh...aku tinggalkan dia terbiar mcm tu jer... aku permainkan cinta dia macam tue ajer... sedangkan dia terlalu mengasihi aku.kenapa aku sekejam tue? tapi...dia tetap terus menyayangi aku. mcm tak percaya dia masih sayangkan aku sampai sekarang. tak sangka dia tak pernah mendendami aku....otak aku beria2 encourage untuk kembali semula pada dia...tapi...hati aku kata jangan...aku hanya akan sakitkan hati dia sekali lagi jer...sian dier nanti...tapi jauh disudut hati...aku mmg terlalu sygkan dia... aku masih menyintainya...tapi malangnya kerana perasaan tue la aku takut untuk kecewakan dia sekali lagi...








No comments:

Post a Comment

WuT sAy YoU??

SHout
Back to Top